وبلاگ جاواهاستینگ

مانیتورینگ و پایش لحظه ای وب سایتهای مشتریان جهت بهبود کیفیت

مانیتورینگ و پایش لحظه ای وب سایتهای مشتریان جهت بهبود کیفیت

سامانه پایش لحظه ای (مانیتورینگ) دامنه ها و سرویسها جاواهاستینگ مدتهاست به شکل داخلی در شرکت فعال و مورد استفاده بود و از آنجا که کیفیت نهایی سرویس دهی هر شرکت هاستینگ بر میزان پایش لحظه ای سرویسهایش استوار است، ما نیز در تلاش بودیم در سالیان گذشته تا با استفاده از مکانیزم ها و ابزارهای مختلف این مهم را در جاواهاستینگ فعال کنیم.

سامانه مانیتورینگ شرکت با امکانات مختلف از سال 1400 در شرکت فعال گردید و همکاران ما در شرکت با پایش لحظه ای آن، همیشه در کنار شما برای آپتایم بالای وب سایت های مشتریان تلاش می کردند.

علارقم اینکه این سامانه به شکل داخلی چندین سال برقرار بوده برای افزایش شفافیت از امروز این دسترسی به شکل عمومی برای همه کاربران جاواهاستینگ در دسترس قرار گرفت و لیست اکثر دامنه های مشتریان جاواهاستینگ در این لینک لیست شده و وضعیت پایداری آن به شکل لحظه ای و گزارش دوره ای قابل بهره برداری می باشد.

https://upalert.ir/status/sites

امکان ارسال نوتیف پیامکی/تلگرامی/ایتا/ایمیل نیز از دیگر ویژگی های سامانه هست که در صورت نیاز امکان درخواست برای همه مشتریان فعال می باشد.

این سامانه جهت برقراری مانیتورینگ لحظه ای دسترسی دامنه ها و سرویس ها موجود می باشد.(این مانیتورینگ امکان رصد دیتابیس، وب اپلیکیشن، کوری در وب سایت نهایی، باز کردن وب سایت در مرورگر و ... را دارد.)

 


ارسال نظر: